اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

روز بیاد موندنی بود امروز

1391/6/31 23:42
نویسنده : مامان وبابا
149 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نازگلم وقت ناهار سر سفره خوابت گرفت همش چرت میزدیخمیازهمنم ظرف هاروشستم

تارسیدم بخوابونمت خوابت پریده بود همش تقصیر من بود باید کارامو میذاشتمبه شما میرسیدمناراحت

هرکاری کردم نخوابیدی ساعت ٤رفتیم سی وسه پل شهربازی اونجا وقتی خسته شدی خودت

گفتی بریمهوراشام وبیرون خوردییم بابایی زحمت همه چیزوکشیدقلبخیلی خوش بود داداش

میلادم بود جذاب تر شده بود فرشتهفردا دوست بابایی باخانمش میان خونمون خداکنه بهشون  

خوش بگذره بتونیم میزبانای خوبی باشیم انشااللهمژهشما خسته بودین ساعت ١٠خوابیدین

تشویقالهی من فدات بشم   مامانی خیلی دوست دارم    ماچامروز اگه شیطنت می کردی همش

میگفتی مامان معذرت منم   معذرت خواهیت وقبول می کردم شیرینم بغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)