اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .

1391/10/8 9:36
نویسنده : مامان وبابا
232 بازدید
اشتراک گذاری

قلبسلام زندگیم ساعت٤صبح من وبابایی با صدای سرفه های شدیدت از خوابپریدیمخواب هر کاری

کردیم خوب نشدی امید منوبابایی فقط خدابود دلم گرفت خیلی گریه کردم صدای اذان مسجد به

گوش رسید ارام شدم گریه نمازم وخوندم اومدم پیشت دیدم رو سجاده جلوی بابایی به سجده رفته

بودی اول ندیدمتقلببعد بابایی نمازش تموم شد بغض توی گلوش جمع شده بود به خاطر حرکت

شما گریهصبح تا ساعت ١٠هرچی به مطب دکتر قاسمی تلفن کردم کسی نبود همراه بابایی به

سفارش یکی از دوستاششماروبردییم بیمارستان امین خلوت بود دکتر واست داروودوتا اسپری

نوشتساکتگفت دوهفته دیگه بیاین معاینش کنمسبزاگه سرفه هاش قطع شد اسپریهاشو قطع

کنید از دیشب منو به بایی ٤ساعت یه بار دارو واسپرهات وسروقت به شما دادییمقلبمن کلا

خواب از سرم پرید ولی بابایی سرش درد میکرد داروهای ساعت ٧ به بعد رو خودم دادم به امید

خدا هرچی زود تر خوب میشی گلمفرشتهپیش خداو لطفش به ما دلم روشن خودش شفات میده

 

خدایا شکرتخداکنه دیگه مریض نشی قلب من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
8 دی 91 10:20
صبح به خیر خانمی امیدوارم خدا هرچه زودتر سلامتی بده نگران نباش مطمئنم اریانا جون زود زود خوب میشه ..فقط تا میتونی براش سوپ مرغ درست کن البته نمی دونم دخترت اهل پیاز خوردن هست یا نه ولی اگه بتونی بهش پیاز بدی عفونت های سینه اش بهتر میشه من به جای قاشق از تکه های پیاز استفاده می کنم و به زهرا برنج یا مرغ یا سوپ می دهم واون از این مدل غذا خوردن خوشش می یاد
امیرمهدی کوچولو
8 دی 91 10:22
سلام مامان آریاناجون نگران نباشید ایشالا به زودی و به لطف خدا دختر گلتون خوب می شه.شاید به خاطر آلودگی هواست که بچه ها همش مریض میشن. یا من اسمه دواء و ذکره شفاء
عمه ي آتنا
8 دی 91 19:19
شما خيلي خوب مراقبشين حتما خيلي زود خوب ميشه ما هم دعا ميكنيم واستون
زهرا _ مامان مریم گلی
8 دی 91 19:58
عزیزممم...همین الان کامنتتو دیدم اینجا الان دقیقا ساعت 1نصف شبه!من از فرط خستگی چشمام باز نمیشه ولی خدا میدونه تا دیدم کامنتتو بدو بدو اومدم اینجا تا بگم الهی خدا هر چه زودتر شفاش بده... نگران نباش....اونی که داده خودشم محافظشه.... منو از حالش بیخبر نزاریااااا شرمنده نمیتونم وبلاگی سر بزنم....منتظر نتیجه هستم تا بهم خبر سلامتیشو بدی
زهره مامان آریان
8 دی 91 21:40
الهی بمیرم.انشالله زود زود خوب بشی گلم
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
11 دی 91 12:26
با چند تا پست جدید بروزیم ..
مامان آندیا
14 دی 91 1:11
وای عزیز دلم خدا نکنه ناراحت باشی بلا دوره ایشالا حتما برات دعا میکنم عسلم بوسسسسسسسسسسسس
امیرمهدی کوچولو
15 دی 91 15:43
سلام مامان آریاناجون
دختر گلتون چطوره بهتر شده

مامان سونیا
17 دی 91 12:16
سلام خانمی خوبین چه خبر دخملی چطوره حالش بهتر شده انشاالله زود زود خبر سلامتی گل دختر رو بگذار ببینم
عمه ي آتنا
18 دی 91 10:58
خوب شد آريانا جونم؟
مامان امیرمهدی کوچولو
19 دی 91 18:00
سلام آریانا جون خوبی؟ یه مطلب جدید بذار دلم واست تنگ شده.