اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

موهای گل دخترمودوباره اصلاح کردیم

1392/2/7 7:38
نویسنده : مامان وبابا
193 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم چند شب پیش وقت اذان بود داشت قران پخش می شدقلبکه شما ترسیدی ودویدی پیش

منو بابایی ناراحتگفتی شیطان چیه من ترسیدم گریهمن وبابایی بهم نگاه کردیم اولش سخت بود

جواب دادن به شما بعد دوتایی سعی کردیم از الفاظ کودکانه باشما صحبت کنیم تااز اسم

شیطان

نترسیقلب مدل موهات ودوست نداشتیم البته به شما نمیومد چند روز مونده بود بیایم خونمون

شمارو بردم پیش خانم ارایشگرگفت این مدل مو بهش میاد منم فکر کردم حتما چیزی می دونه

کاررش تموم شد به دلم ننشست ببخش مامانی تقصیر من بود افسوسهمرا بابایی شماروبریم

پیش دوستش مدل موهات وعوض کرد خدارشکر چهرت زیبایش وبدست اورد فدات بشم من

قلب

اریانا جان مبارک باش موهای قشنگتاریانا باخرس عروسکیش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیرمهدی کوچولو
8 اردیبهشت 92 15:19
سلام آریاناجون
ماشالا خیلی قشنگ شدی.
موهاتو هر مدلی که کوتاه کنی بهت می آد عزیزم.


سلام عزیزم ممنون از لطفتون