اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

دلتنگت شده بودم...............

1391/9/10 15:19
نویسنده : مامان وبابا
298 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم چندوقت بودکه سراغ وبت نتونستم بیام اخه سیم تلفن خونمون قطع شده بود

ناراحتزندگی مامانی روزه سه شنبه باهم رفتیم باشگاه سرپرست باشگاه به مربی گفت تابچه

هاشونوبه خان مروی تحویل ندن تمرین وشروع نکن مربیم دستش درد نکنه نیم ساعت نشست

منم شماروبردم تحویل خانمه دادمدل شکستهانگار مامانی فقط بچه ایی که اونجابود توبودی کسی بچه

شوتحویل ندادسبزمنم نگاهت میکردم که تنها توی سالن اخری درو روت بستن داشتم اتیش می

گرفتمعصبانیچند بار خواستم بیام ببرمت باهم بریم خونه خودمو کنترل کردم بعد نیم ساعت که

گذشت وقت باشگاهم تموم شد منم رفتم سراغ سرپرست باشگاه بارعایت احترام عقدمو

روسرش خالی کردم اوهگفت ما معذرت میخواییم کوتاهی کردییم انشالله جلسه بعدی

درستش میکنم قلبخداروشکر پنجشنبه عالی بودچون همه بچه ها پیشت بودن کلی بازی کردی

مامان به فدات نازمنماچ

 

 

 

نازنینم عاشقتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
10 آذر 91 16:06
خدایش منم دلم سوخت منم دیدم بعضی وقتها فقط یک نفر قانون و مقررات را رعایت می کنه امیدوارم دیگه از این اتفاق ها نیفته معلومه ورزش را زیاد دوست داری چون من اگه جای شما بودم اصلا تحمل نمی کردم و می رفتم بیرون صبر شما برام جالبه