اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

این روزا..........

1391/9/10 15:37
نویسنده : مامان وبابا
389 بازدید
اشتراک گذاری

ماچتاج سرم یاس من

اریانا جان لباس رزم پوشیده همش میگه من عمو سربازم کلی بابایی جونت بازی کردی صدای

خندهایتان ارامش من است دوستتان دارمفرشتهدیروز بابایی ماروبرد خونه خاله خدیجه باعدنان

داشتی بازی میکردی بعد 2ساعت چشت افتاد به عرفان که تازه بیدارشده بود کلی ذوق کردی

انگار تاحالا بچه کوچولو ندیده بودیچشمنمیدونستی چیکارش کنی شام اونجا بودییم 8:30بابایی

اومد دنبالمو نقلبساعت 9خوابت برد خوابخیلی دوست دارم اینم عکس عرفان کوچولوماچ

 

عرفان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
10 آذر 91 16:05
سلام زهرا جون چریک خاله مواظب باش ما را نزنی ها دست مامان هم درد نکنه هم عنوان ها با سن شما مطابقت بیشتری داره و هم مطالب کامل تر ه پس بزن دست قشنگه را به افتخار مامان جون
زهره مامان آریان
10 آذر 91 22:40
بابا آریانا خطر چه کلاهی هم داره
امیر مهدی کوچولو
10 آذر 91 23:07
سلام چه لباس قشنگی داری فقط تفنگ رو بگیر اونطرف یکبار به من تیر نزنی ممنون که سر زدی
مامان زهرا دختر دوست داشتنی
17 آذر 91 16:45
سلام خوبید؟ زهرا جون خوبه؟چند روزی است از تون خبری نیست فقط اومدم یک سلامی کنم و برم