اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

ترسم آخر زغم عشق تو دیوانه شوم،//بیخود از خود شوم و راهی میخانه شوم،

1391/9/27 15:28
نویسنده : مامان وبابا
269 بازدید
اشتراک گذاری

سلام زندگی من دیروز حالت بد بود بدجوری سرفه می کردی تا صبح نخوابیدی

داروهای دکتر جعفری کاری نکرد ظهر وقت اذان شمارو بردیم دکترناراحت خانم دکتر

گفت ساکت

الرژی داره به اب وهوای اصفهانناراحت

گفتیم چندتا دوکتر دیگه بردیم همین وگفتن خانم دکتر گفت داروی

تقلبی تعجب

توی بازار زیاده داروهای سرشناس رومی نویسم میترسم داروبراش بنویسم

ناراحتگفتیم راه درمان الرزی بچمون چیه گفت ازاصفهان برینهیپنوتیزمکاش می شدرفت

کاش می شدسبزتوکل برخدا داروهای خانم  دکتر خوبه سرفه هات کم شده

ایشالله بهترم میشه گل همیشه بهارم تاخداروداریم غمی نیست که

مارو از پادربیاره خدایاشکرت قلب

نرگس قربونت برمسلام نرگسم میدونی

توروچقدردوست دارم هروز عکس زیبات ونگاه میکنم سیر نمیشمقلبفقط

بیشتردلتنگت میشم وعده ی دیدار نزدیک است گل من دوستت دارم عسلکم

بادنیا عوضت نمیکنمقلبماچ

دوستت دارم ناز من تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

سلام مامانی من فدات بشم قلبماچ

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
27 آذر 91 11:03
سلام خوبید خدا سلامتی بده خواهر من هم بهم گفته چند وقته هوای اصفهان خیلی آلوده شده ولی چه می شود کرد ...یکم به فرهنگ خومردم بر می گرده و یکم هم به کم کاری مسئولین به هر حال باید گذروند مواظب خودتون باشید
امیرمهدی کوچولو
28 آذر 91 14:42
سلام عزیزم خوبی ایشالا به زودی هوای شهرتون تمیز بشه و آلرزی تو هم خوب شود.
زهره مامان آریان
3 دی 91 22:53
خیلی مواظب دختر خوشکلمون باشید.
خدا لعنت کنه اونایی رو که داروی تقلبی میارن تو بازار و حتی این طفل معصوم ها هم ازش بی نصیب نمی مونن.
امیدوارم زودتر خوب بشی گلم.


سلام ممنون زهره جون خدا از دهنت بشنوخداکنه دخترم خوب بشه