اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

دوستای عزیزم امیدوارم خوشتون بیاد

1391/9/27 10:21
نویسنده : مامان وبابا
284 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش بابایی ماربرد واسه خریید کفش نمی دونم چرقیمت کفش بچه این قدرگرون بود کفش پای خودم

17000پوتین اریانا 35000متفکرشماهم کفشات ازپادر نمیاوردی شب که خوابیدی منم  درشون میاوردپوتیین

نو مبارکککککککککککککککککک نازنینقلبمبارررررررررررررررک گل من

چندروزپییشمبدجوری خسته بودی هرکاری کردم خوابت نبرد گفتی باید کارتون

ببینمگریهرفتم واست خوردنی بیارم دیدم خوابت برده منم ازفرصت استفاده کردم

چندتاعکس گرفتم ماچخواب خوشی داشته باشی گل منقربونت برم عزیزماینم عکسای نرگس کوچولو دختر

دایی منصور که داداش میلاد واسمون اورده بودالهی عمه به قربونت بره دلم

واستون یه ذره شده فرشته

سلام عمه به فدات خوشگله منمن شیر میخوام گشنمه

حالا شدی یه دختر خوب نازمن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان زهرا دختر دوست داشتنی
20 آذر 91 12:56
قدم نورسیده مبارک کفش و پوتین نو مبارک
مریم مامان سلما
23 آذر 91 11:07
مبارکهههههههههه عزیزم خیلی خوشگله راستی نینی کوچولوتونم ماشاالله خیلی با نمکه خدا حفظش کنه
عمه ي آتنا
24 آذر 91 10:40
مبارك باشهههه خيلي نازه عكسهاي نرگس كوچولو هم خيلي خوشگله
مامان محیا جون
3 دی 91 8:01
سلام خدا بهتون ببخشه دختره نازی دارید به وبلاگ من سر بزنید