اریانااریانا، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 6 روز سن داره

ستاره زندگیم

تا لحظه شکست به خدا ایمان داشته باش/خواهی دید که ان لحظه هرگز نخواهد رسید . . .

1391/10/3 7:11
نویسنده : مامان وبابا
806 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم روز یکشنبه ساعت ٦صبح تا ساعت٦:٢٠دقیقه پای گوشی تلفن بودم

بلاخره موفق شدم واستون از دکتر فوق تخصص الرزی واسه یک ظهر نوبت بگیرم

قلبقلبباتوکل به خدا وامیدی که داشتم شمارو بردیم پیش دکتر اخه شبش خیلی

سرفه میکردی منم که کاری از دستم بر نیومدفقط گریه کردم گریهداروواسش می

نویسم البته خارجی شوبگیرین انشالله  خوب میشهچشمکاگه اثر نداشته باشه باید

هفته بعدبیارینش واسش اسپری بنویسمناراحتمن که دلم باوجود اینکه خدا

حامی من است ارام بود که داروها شماروخوب می کنهقلبدارهات که د

وتاشربت بودو٦تاقرص ٤٧٠٠٠شدخداکنه گلکم دیگه مریض نشی تنت همیشه

سالم باشهماچناهارو بیرون خوردیم ساعت دورفتیم سی وسه پل که اربیابابان

بدتر بود شما خیلی توی پارکش بازی کردی هواهم سرد بود بلاخره اومدیم

خونه داروهات ودادم خداروشکر حالت خوبه سرفه های شبانت قطع شده

قلبخدایا شکرت به خاطر همه چی

 

 

 

نوش جانت گل من 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)